keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Reeniä, horo, reeniä!!!

Heiiiii!!!

Nyt mulla on inspiraatiot ja motivaatiot ja innostukset ja mitä näitä nyt onkaan, nii kohallaan :D oon innostunu ihan hirveesti urheilusta. Oon nyt käyny tällä viikolla, itse asiassa eilen, yhen kunnon lenkin, niin että on veri maistunu suussa. Tänään on sitten kuitenkin ollut taukopäivä, vaikkakin koko ajan on tuntunu että pitää lähtä urheilee :D Yritän nyt käydä kolmisen kertaa viikossa ottamassa kunnon hiet.


Lisäks kävin eilen terveysostoksilla. Ostelin kaikkea terveellistä syötävää, kuten vihanneksi, kasviksia, tummaa leipää, maitoa (jota en yleensä juo), jogurttia jne jne, että saan kaikki tarvittavat aineet. Ruokavaliollahan on liikunnan ohessa suuri vaikutus terveyteen.

Kävin tänään Olutravintola Kukossa morjenstamassa mun rakasta serkkua. :) Hän oli huomenna menossa salille ja aikoi osallistua kurssille nimeltä Piloxing. Kysyin häneltä mitä se sisältää, kun hän pyysi minua kanssaan sinne. Kurssi on siis sekoitus pilatesta ja boxingia. Siihen siis sisältyy ilmanyrkkeilyä, persereeniä ja  tanssimista.  Kuulosti erittäin hyvältä ja tehokkaalta, ja ajattelin osallistua siihen. Saa sitten nähdä jääkö tavaksi. Toivottavasti. :))


Nyt alan virittelemään tuota Wii:tä käyntiin ja ottamaan painot ja tekemään vähän liikkeitä :)


Siispä jatkellaan myöhemmin taas :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti