perjantai 8. maaliskuuta 2013

Löylyä lissää!!

Helou taas kaikille lukijoille!

Jos alottasin pienellä tunnustuksella. En mä siellä kirjastossa käynykkää XD En jaksanu, enkä kerenny, eikä siinä oikeestaa ois mitää järkeä, koska mulla on kotona luettavaa joksikin aikaa :)

Ja päivän kohokohtana oli mun ensimmäinen saunavuoro tässä taloyhtiössä :) Oli oikeestaa jo viime viikolla, mutta huomasin, ettei mun avain passannu siihen lukkoon, nii en sitten päässy saunaan :( 

Tänään kahdeksan aikaan menin alakertaan (tai oikeastaan kellariin) hieman "peloissani". Oikeastaan se oli enemmän sellaista uuden paikan jännitystä kuin pelkoa, tiedättehän? ja vielä kun olin yksin. Seura olisi helpottanut oloani huomattavasti. 

Saunatiloihin päästyäni kuitenkin huomasin, että viihdyn siellä :) Tilat olivat mieleiset ja mukavat sekä sauna ihanan lämmin :) Puoli tuntia jaksoin saunassa istua ja nauttia sen lämmöstä. Ja nyt en malta odottaa ensi perjantaita sitten millään. Olisi niin ihana käydä saunassa vaikka joka päivä, nyt kun sinne pitkästä aikaa taas pääsee :D

Tykkäättekös te käyä saunassa? Mikäli vastaus on "kyllä", kuinka useasti käytte?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti