keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Pienistä palasista koottu


Hei taas kaikille!!


En oo varma oonko kertonu vielä, mutta mä tykkään ihan hirveesti palapeleistä. Oikeestaan mä rakastan niitä. Saatan istua monta päivää yhden kimpussa, oikeastaan nousematta muutakuin pakollisille tarpeille. Mulla on kotona tosi monta kehystettyä ja kontaktoitua palapeliä seinällä kuvastamassa mun intohimoa niitä kohtaan. 


Tänään mulle tuli hirvee halu, ja sormet syyhys tehä niitä. Valitettavasti kotona vaan ei oo yhtään tällä hetkellä kaapissa, eli mun pitäs alkaa mettästään sopivaa. Mulle nimittäin se kuva, ja sen tunnelma on erittäin tärkeitä. Näiden lisäks ajattelen kuvia myös sisustuksellisessa mielessä. 

Kattelin tuossa vähän aikaa sitten muutamia palapelisivustoja, joilta yleensä tilaan, ja löysin aivan ihania, koskettavia kuvia. Laitan tähän muutaman ehotuksen:




                                           
                                                                           
                                        


                                             
                                                                  

Tässäpä siis ihan vaan miljoonasosa mun vaihtoehdoista. Mutta saatte vähän kuvaa mun mausta näiden suhteen. Näiden eläin- ja tunnelmakuvien lisäks oon rakastunu Victoria Francésin maalauksiin ja töihin. Ne vaan on suhteessa sen verran kalliimpia, ettei niitä voi ostaa ihan yhtä usein ku normaaleja palapelejä. Ehkä mä kuitenkin tällä kertaa voisin olla vähän uskalias ja tuhlata pikkasen enemmän rahaa ;)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti