torstai 7. maaliskuuta 2013

Hihat heilumaan!!

Iltoja kaikkille!

Mun suunnitelamana on ollu loman alusta alkaen siivota tää mun ihana, kultanen koti. Joka ppäivä on kuitenkin ollu niin paljon tekemistä ja mentävää (enkä varmasti oo yhtäkään keksiny välttääkseni siivouksen ;) ) etten oo kerta kaikkiaan saanu aikaa siivota. Ja illalla myöhään ei jaksa, enkä halua että se pitkittyy seuraavalle päivälle

Tänään oli mun deadline. Siis se päivä joilloin mun viimeistään olisi siivottava. Niimpä päivällä ku mä nousin,  mä päätin, että teen sellasen pintapuolisen siivouksen, en mitää suursiivousta. Päätökseen vaikutti aamuväsymyksen (tai oikeestaan päiväväsymyksen, koska heräsin kuiteski puol 4 illalla) lisäksi mun jalat. Se eiline venähys (tai nyrjähys tai mikä lie) tuntu pahasti vielä aamullaki, ja lisäks mun pohkeet oli aivan sairaan kipeet tuolla lumessa myllertämisen takia. 

Eli siis, alotin tiskauksella. Sen jälkeen vuorossa olis pölyt ja pintapuolinen imurointi. Tiskauksen aikana mä kuitenkin ilmeisesti piristyin aika lailla, koska sen jälkeen ku tiskit oli aseteltu kuivumaan, mä rullasin matot ja vein ne pihalle. Se oli jotenki automaatio. En edes ajatellu asiaa ennenku huomasin olevani rappukäytässä ulkovaatteet päällä ja painava matto sylissä :D

Niimpä mä siis siivosin koko kämpän, vein matot ulos, imuroin, moppasin, pyyhin pölyt ja toki tiskasin. Mutta täytyy myöntää, on tässä nyt paljon mukavampi olla, kun ympäristö on siisti :) Ja voin jälleen kerran olla itestäni ylpeä, näinkin pienen asian takia. 

Siivouksen lisäks en oo muuta kerennykää tehä. Eiku hups. Soitinhan mie kaks biisiä ihanalla ja rakkaalla Guitar Herolla :D Niin, ja kävin kaupungissa pyörähtämässä :))

Huomisen suunnitelmiin kuuluu käynti kirjastossa. Ainakin viemässä tuo iso kasa kirjoja pois. Luulen kyllä, että sieltä tarttuu muutama mukaanki, niinku aina. :D Mutta mun tietääkseni lukeminen on melko kehittävää, eli enpä taida estellä mikäli eksyn poimimaan jonkun kirjan mukaan. 

Nyt  voisin jatkaa soittamista, kun niin hirveesti sormissa kihelmöi :D Eli siis heipparallaa ja jatkellaan huomenna taas. 

P.S. 15 päivää, niin nään Cheekin taas ;) Sitä odotellessa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti