maanantai 4. maaliskuuta 2013

Liikunnan iloa

Terve taas kaikille!

Tänään on sitten ensimmäinen virallinen lomapäivä. Se on alotettu erittäin lomamaisin tunnelmin, nimittäin nukkumalla iltaan asti :D Mutta eikös se niin oo, että lomalla pitää ottaa univelat takasi ja sekottaa arkeen sovitetut unirytmit kokonaa? No, ainakin se tehtävä on nyt täydellisesti suoritettu :D

Mutta hei. Älkää vielä tuomitko. Oon mä saanu aikaseks jotain fiksuaki tänään (tän blogin kirjottamisen lisäks siis). Heti ku heräsin ja sain aamutoimet hoidettua, vetasin vaatteet päälle ja lenkkitossut jalkaan ja painelin pihalle. Uskokaa taa älkää, mä kävin lenkillä!!! Kyllä, minä joka en liiku paljon koskaan enempää kun on pakko. Pitkästä aikaa, ja hyvältä se tuntu :) Tätä ku jaksais koko loman ajan joka päivä, niin vois olla taas itestään ylpee. No, oikeestaan oon jo nyt melko ylpee. :D 

Tänä iltana ois viel lisäks tarkotus piettää leffailta rakkaan poikaystäväni kanssa. :) Leffasta en oo vielä ihan varma, mutta taidan ehottaa tota uutta Hobitti-leffaa. En nimittäin kerenny sillon käyä sitä elokuvissa kattomassa ja koska rakastan Taru Sormusten Herrasta -sarjaa, on tämäkin pakko nähdä. 

Ja toki leffan kans pitää syödä aina jotain hyvää (eiks se oo vähän niinku sääntö). Eli taas menee mun lenkkeilyt ihan hukkaan. :( Mutta tosin oon ainaki päivän aikana kuluttanu ne namit mitkä illalla syön :D Ehkä mä siis kuitenkin nautin illasta täysin rinnoin, oon mä sen ansainnu.


Mutta nyt salkkareiden pariin ja sen jälkeen namien ostoon :)
Hyvää iltaa myös teille!

2 kommenttia:

  1. Hei, saadaanko käyttää tätä kuva opinnäytetyössämme? Vai onko tämä jostakin kuvapankista? T. Marika

    VastaaPoista