perjantai 11. heinäkuuta 2014

Pienenpientä muutosta

HaudiHau meine Leute!

Tässä nyt oon kuulkaa ihan innoissani! Mä oon kuukauden suunnitellu sellasta pientä juttua, ja nyt se viimein tiistaina onnistu :3 Laitan tähän kaks kuvaa, ja saatte kattoa, huomaatteko mitään eroa :D

Minä aiemmin


Minä nyt



Se tais olla melko helppo tehtävä :D Eli siis, otin itelle bridgen. Mun mielestä se sopii ihan pirun hyvin. Tykkään siitä! Enkä oo ainoo. Kaikki kaverit sanonu, et passaa mun naamaa lähes yhtä hyvin ku mun nenä. Lisäks tosi moni sanonu, ettei oo nähny kelleen sopivan bridgen yhtä hyvin ku mulle :3 Se kertoo jo aika paljon. Mitä mieltä sä oot?

Harmin paikka vaan et lävistyksen toimenpiteen kivun jälkeen turvotuksen ja jomotuksen laskettua, tuossa ei oo tuntunu mitään, paitsiko liikuttaessa. Se on siis aika huomaamaton ja oon tottunu siihen. No, senpä takia mä oon pari kertaa huitassu sitä vahingossa, ja nyt se on aikasen kipeenä :( Muutenki noissa uloskasvamisen riski sen verra suuri, et pitää koittaa hoitaa se nyt kuntoon pikasesti, ettei käy pahemmin. 

Paljonko kello on? Voi persikka! Mulla tulee kiire! Pakko mennä, työt kutsuu! Jatkellaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti