lauantai 5. heinäkuuta 2014

Pahoittelut

Hei kaikille mussukoille :3

Oon tosi tosi pahoillani. Taisin luvata (enkä tainnu, ku lupasin..) kirjotella teille tänne uutta postausta kerran viikossa. Edellisestä on aikaa suunnillee pari viikkoa, ja sitäkää ei voi bloggaukseks oikee sanoa. Eli siis oon pettäny teät :(  

En oo tätä tahallaan tehny.Nyt vaan on ollu kaikenlaista härdelliä tässä meneillää. Alotetaa kertomalla, et töissä on alkanu kesälomat, eli mulla on hommaa kahta kauheammin. Oon menny nyt parin viikon ajan töihin jo puol kasiks, mikä kertoo et ressiä mulla ainaki on. Töissä vaan työt kasaantuu, ja multa pyydetään apuja koko ajan. Mä tykkään siitä, että mua arvostetaa ja mun työtä kunnioitetaa ja musta on apua vähä isommillekki tahoille kiireen keskellä. Lisäks mä tykkään kiireestä, eipähän ainakaan kerkee miettiä kaikkea paskaa, mitä elämässä on. Mutta silti, nyt alkaa palaa jo käämit. 


Tällaset kesämaisemat on mun bussipysäkin ja työpaikan välillä :3


Lisäks mulla on kesäks K-Kauppiasopintoja, 20 opintopisteen eestä. Eka, 5 op:n kurssi, ois pitäny suorittaa kesäkuussa... Ei varmaan tarvii kenenkää kysyä, et onko se suoritettu. Alku meni lupaavasti, tein tehtäviä, testejä, melkee joka ilta jotain. Tein itelle aikataulun, jota suorittamalla se homma menis kunnialla loppuun. Mutta ne viimeset tehtävät ei ollukkaa enää mitään niin yksinkertasia, ku ne ensimmäiste osioiden. Sitte se jäi. En enää osannu, ei enää kiinnostanu. No nyt ois taas ens viikon alussa tarkotus alkaa pinnistää, ja tehä ne loputki tehtävät ja tentit pois :) Kyllä mä pystyn siihen!!!

Lisäks nyt ois sitten autokoulun loppuunsuorittamisen aika. Otin yhteyttä mun autokouluun, ja kyselin että kun edellisistä suorituksista on lähes vuosi aikaa, et voinko jatkaa siitä mihin jäin. Kuulemma onnistuu. Ajokorttilupaki menee vanhaks kahessa vuodessa, eli en oo ees pahasti myöhässä vielä. Ainoa ongelma on se, et mä oon autuaasti unohtanu, miten sitä autoa oikeen ajetaa :D Mutta eipäs huolita, sekin homma palautetaa mielii äkkiä. Mun hyvä ystävä Jani lupas lähtä huomenna mun kans vähän ajelee, eli siis mie ajan :D katellaa vähä niitä toimintoja, enneku hoidan noi loput ajot. Eipä mee hyviä ajotunteja hukkaan muistelemisessa :)


Kesäkynnet päivitetty 


Oon alkanu juomaanki nyt enemmä. Jotenki pitää aina nollata kaikki työasiat ja vastaavat päästä, ja pitää hauskaa ku sitä ei arkisin kerkee ollenkaa. Mutta eikös sitä vähän piäkki ;) Nuoriahan tässä ollaan kuitenkin vielä, ja nyt on elettävä. On kiva nähä kaikkia ihmisiä, joita ei oo pitkään aikaan tullu nähtyä omien ja niiden kiireiden ja talven ja koulun takia :) 

Nyt mun pitää kuulkaa avata toi kuljettajaopetus-sivusto ja alkaa harjottelemaan taas :3 pääsen sitte varailee teoriakoeaikaaki :) Mä yritän nyt kirjotella vähän useemmin! Lupaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti