maanantai 28. heinäkuuta 2014

Hullujen hommaa

Huhhuh...

Mä lupaan teille kaikille ja etenki itelleni, etten ikinä enää pyydä hellettä. Jumaliste, mikä kesä. Tässä on kohta kolme viikkoa (vai onko jo ylikki) kärsitty järkyttävästä kuumuudesta. Ei minkäännäköstä tuulta (tai ainakaa helpottavaa), ukkosta tai sadetta. Yks pieni ukkone käväs, mutta ei se mitää auttanu. Seuraavana päivänä oli vaan entistä tukalampi olla. 

Tää ilma ihan oikeesti tekee pahaa. Ulos ei viitti mennä ku ei siellä pysty hengittää. Öisin ei pysty nukkumaan paljon ollenkaa ja siitä kärsii sitte työt ja kaikki muu, mitä pitäs saaha aikaseks. Tää on suomeks ja suoraan sanottuna maanpäällinen helvetti. Ja eniten mua ahistaa nää ihmiset jotka vaan nauraa ja hokee "talvella sitä niin kaivataan lämmintä ja nyt itketää ku on niin kuuma". Siinähän se onkin, kukaan ei ole pyytänyt kuumaa, vaan lämmintä. Ehkä sellane 15-20 astetta ja pieni hento tuuli ois ihana. Mutta tämä!? No No NO!




Ja sitten vähän ilosempiin juttuihin. Ensinnäki nyt oon saanu tuuletettua hyvin, ja mun kämpässä voi elää :D Ja toiseksee oon saanu tänää ihan julmetusti aikaseks vaikka heräsinki tosi myöhää. Oon siivonnu, pessy vähän nyrkkipyykkiä (alakerran pesukoneet ei käytössä), pessy sohvan tyynyt ja opiskellu :) Ja sanomattaki selvää, et saanu tänne kirjotettua :D 

Sitte se ihan pääasia!!! oon niin ylittäny itteni eilen! Siis, mä oon aina ollu kauhee arkajalka, akiken suhteen, mutta erityisesti huvipuistojen laitteiden kans. Mua ei kovin moneen mukaan saa, koska pelkään ja jännitän niin paljon. Mutta eilen mä tein jotain ihan uskomatonta. Tiiättekö Suomen Tivolissa laitteen Mega Flip? (Laitan kuvan ja videon mukaan). Se on kaikista kauhein laite siel, ja viime vuonna tuli paha olo ku katoinki sitä. No, ette arvaa mitä!? Mä kävin siinä eilen!! Kävin kävin!! Ja todistajiaki löytyy, videon lisäks :D 





Pelkäsin ihan sikana. Itku tuli pari kertaa siinä katellessa ja ootellessa et pääse (tai siis joutuu) kyytiin. No, menin siihen sitten. Se laitteen käynnistäjäki huomas kuinka paniikissa olin, tuli tarkistaan turvakaaret, ja koitti rauhottaa mut. No, eihän se tieteskää siinä onnistunu. Mutta niin se lähti sitte liikkeelle. Ja tottahan se oli, ei se ollu läheskää niin paha ko miltä näytti. Nautin jopa välillä kyydistä :D Huusin alussa mutta ku vauhtiin päästiin, nii siihen tottu. 

Kyllä mut jälkeenpäin piti taluttaa istumaan ja viiä syömää, ku huono olohan siitä tuli. Tosi outoa sinänsä, ettei mulle koskaa ole huono olo tullu. Valahin ihan kalpeeks ja pyörrytti ja oksetti. Lienekkö sitte kasvanu aikuseks :D 


Mutta nyt voin taas jonku aikaa olla ylpee siitä, että oon jälleen kerran onnistunu ylittään itteni. Ja seuraava kertaki on jo tiedossa. Ens perjantaina, tämä tyttö menee ja hyppää benji-hypyn!! Uskokaa tai älkää, mutta mä teen sen!

Tässä tää video laitteesta, sille ken ei tiedä


P.S. teksti kirjoitettu lauantaina, eli toissapäivänä. Kuitenkin netin toimimattomuuden vuoksi, julkaseminen ei oo onnistunu, eli saan tän näytille vasta nyt. Kaikki aikaan (kuten eilen) liittyvät ilmaukset koskee siis tuota lauantaita, ei tätä päivää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti