maanantai 16. joulukuuta 2013

Viimeistä viedään

Loskaista joulua lukijoille!

Joulu lähestyy pikkuhiljaa, tai itse asiassa aika hurjalla vauhdilla. Työharjottelu alko ihan vasta ja nyt se jo perjantaina loppuu ja joululoma alkaa. Kauheeta! :D Oon mä jo kämpän saanu joulukuntoon ja muutamat lahjatkin ostettua, mutta joulufiilis ei vaan ota tullakseen. Johtuiskohan se tuostä säästä. Viime viikon lopulla piti tulla hanget ja pakkaset... vaan ei, räntää sataa ja ulkona kastuu varpaat. Siinä sitten toivotellaan valkeaa ja kaunista joulua mustanharmaan loskan seasta. 

Joulun kunniaks meillä oli tosiaa kavereiden kans pikkujoulut tuossa viikonloppuna, tarkemmin sanottuna lauantaina. Kaiken suunnittelun ja kutsumisen jälkee lähes puolet peru; osa syystä ja osa ihan ilmottamatta mitään. No, pienen ketutuksen ja potutuksen (lue: täydellisen vitutuksen) jälkeen, sain itseni koottua ja kaikki suju ihan loistavasti. Kaikilla oli hauskaa (pieniä ymmärrettäviä poikkeuksia lukuunottamatta) ja ilta onnistu jälleen kerran täydellisesti :D katotaan mitä uutena vuotena keksitää ;)






Tässäpä pari otosta illalta ;D



Sitte tietty joulun ohella, kaikille muille ostelun lisäks, pitää aina hemmotella itteään ;) Oon siis hiukan shoppaillu taas tässä viime aikoina. Alennukset on parhaillaan näin joulun alla eli eikös se oo ihan fiksua ostella nyt tavaraa paljon halvalla, kun kuukauden päästä samalla hinnalla saa ehkä just yhen tuotteen niistä :D ainaki mun mielestä siinä on aika paljon logiikkaa XD

Elikkäs tässäpä muutama löytö :3




Rehellisesti sanottuna en tykkää tän tyylisistä paidoista yhtää. Ja toisekseen vihaan ruutupaitoja XD Mutta ku näin tän, halusin heti kokeilla miten se sopii, ja hyvin passas :) Ostin siis. Tosin se oli kavereillekki aika yllätys nähä tää mun päällä. Olin kerran tiskillä normaalisti jotain laittamassa, ku yhtäkkiä vierestä kuuluu "Satu, sulla on ruutupaita!!" Kaveri oli tullu ostoksille eikä meinannu tunnistaa mua XD



Tää sitte :) Se mun ihana ja rakastettu pikkujoulumekko. Kallis oli alkuperäne hinta mutta minäpä sain kahellakympillä ;) Tätä en varmaa tosin kovin useesti piä ihanuudestaan huolimatta, koska haluan säästää tän mahollisimman pitkään  <3



Sitte yks mun lemppareista taas kerran. Ku avasin pussin  ja näin tän, tiesin et ostan tän. Ja hintakaan ei paha ollu :) Eli siis ihan perusharmaa T-paita tollasella kuviolla rinnassa.



Ja kaikista lämpimin. Ihana huppari :) Siis toi karvavuori vai mikä lie onkaa, nams <3 Kattelin tätäki liikkeessä varmaa kuukauden. Sitte tuli alennuksee ja päätin että nyt on pakko ennenku menee jollekki muulle :) Toi on ihana vetää päälle aina vähän kylmempinä iltoina.



Nyt salisten pariin :)) kauniita unia!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti