tiistai 17. joulukuuta 2013

I did it..

Voi ei! 

Tiiäättekö, oon aina nauranu näille OnePiece-jutuille. Ne on aina ollu sellasia naurettavan ytyperän näkösiä potkupukuja. Itelle en ikinä aikonu sellasta ostaa. EN IKINÄ! 

Ja se, etttä joku pitää sellasta koulussa tai yleisesti on jumalattoman typerää... tää oli mun mielipide vielä parikin päivää sitten. Vaan uusi päivä koitti tänään. Kuulin, että huomenna ois myymälässä joulu, ja pukeuduttas pyjamiin ja yöasuihin työpäivän ajaksi. No, mä sitte kiertelin liikettä ja mietin, että mitä sitä valittis. Oon jo muutamana päivänä katellu noita haalareita, ja miettiny miltä ne tuntus päällä. 

Tulin sitten siihen tulokseen että sama kokeilla. Nyt ku halvalla sais, kaikkien alennusten vuoks. No, käytin päällä yhtä. Tunsin itteni ihan pölijäks, mutta pakko myöntää, rennolta se tuntu. No, mä sitten ostin sen päivän päätteeks. Nyt oon illan tää päällä istunu tässä kotosalla, ja alan oikeesti rakastua tähän asuun :3 luoja, en ikinä ota tätä pois päältä! <3

Älä ikinä sano ikinä... jälleen se opittiin XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti