maanantai 30. joulukuuta 2013

Uutta vuotta kaikille tasapuolisesti!


Vuosi vaihtuu kohta. Uudet tuulet alkaa puhaltaa. Ainaki niin me luvataan. Vuosi vuoden jälkeen. Vaan mikään ei koskaan muutu. Luvataan lupauksia lupausten perään, vaan viikon päästä ne kaikki unohetaan, ihan yhtä nopeaa kun ne on sanottukin.

Tälle uudelle vuodelle mulla ei ole mitään luvattavaa. Ei sitten mitään. Ehkäpä mä laihutan (tai sitten en vaan jaksa), ehkä mä ajattelen ittestäni positiivisemmin (niinku aina, ellei niitä suurinta osaa päivistä lasketa), käyn koulua positiivisemmalla asenteella (luoja, se nyt on mahottomuus), ehkäpä mä hankin uusia kavereita (voiko niitä ees kirjaimellisesti hankkia?).

Ei niillä lupauksilla eletä, eikä niillä mitään saavuteta. Loppujen lopuks, se mikä merkitsee, on meissä itessä. Meidän täytyy jatka päivä kerrallaan ja katsoa eteenpäin. Ei liian kauas, vaan sopivasti että näkee risut joihin vois kompastua ja osata väistää ne.    


Lupaan yhen jutun, jonka voin pitää seuraavaan aamuun asti. Mä juon, biletän, pidän hauskaa mun ihanien, uusien, tuttujen, nuorien ja vanhempien ystävien kanssa. Ja pussaan jotakuta keskiyöllä, tyttöä tai poikaa. Mutta en murehi tulevaa enkä mennyttä vuotta!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti