keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Reissussa rähjääntyy

Aikaa on taas kulunu jonku verran mun edellisestä postauksesta. Mutta nyt oon taas muutamaa kokemusta rikkaampi, ja voin siis kertoa teillekin mitä on sattunu ja tapahtunu. 

Otsikko kertoo jo paljon. Reissattu siis on. Ei hirveen isoa, muttei ihan mitään kauheen pientäkää. Käytii siis ton meän Akatemian porukan (ei siis kaikki ollu mukana) tuol Tampereella. Siellä on kans tollanen samanlainen akatemiamalli käytössä ku meillä, ProAkatemia. Käytiin siis siellä tutustumassa toimintaan ja hakemaan vähän kehitysideoita tuohon meijän vauvaikäseen Akatemiaan. 

Mulla on Tampereesta tosi paljon muistoja lapsuusajoilta. Mun isoveli ja -sisko on molemmat asunu siel ja pienempänä siel tuli rampattua joskus useemmanki kerran kesässä. Tosin sillon pääasiana tais olla vaan pääsy Särkänniemeen :D Tällä reissulla (myönnetään!!) mulla oli lähinnä toiveena kokea vähän isomman kaupungin yöelämää, ja sitähän tosiaan tuli koettua. Pakko myöntää, että reissu oli musta enemmän ku onnistunu. Huolimatta siitä, että kävelin baarista mäkkärille sukkasillaan :D Ihmettelette varmaa miks, mutta seisokaa ite 4-5 tuntia 20cm piikkikoroilla ja tanssikaa tosta ajasta suurin osa. Tajuatte sen jälkee, missä kunnossa jalat on, ja kuinka ne ei oikeesti enää kanna. Seuraavana päivänä ne vasta kipeet oliki :D No, tästäki opitaan. Mutta reissu oli aivan täydellinen, ja musta oli ihanaa päästä kattelee vähän niitä maisemia siel. Paljo muistoja tuli mieleen :)




Tässäpä mun oma asu halloween-bileissä




Tässä kaikki mukana olleet Takovalaiset ja Joonas, meä "ope" (vasemmalla) :D



Ja tässä pelkästään me pirutytöt, valmiina kovaan bailaukseen!! ;)



Tässä pirut pelaa juomapeliä hotellissa ;)


Ja sitte saatte onnitella mua :D Vähän jälessä tosin! Mullahan oli siis synttärit viikko sitte eli 28.10 :D Missä lahjat!? XD Joke Joke! Mutta siis vielä isompi juttu kuulkaas, josta oon aiemminki puhunu ja aika paljonki itse asiassa. Mä sain sen, nimittäi ajokortin!! Eka inssi kusas niin pahasti, etten ees halua puhua siitä. Pannaan se jännityksen piikkiin, ihan kokonaan. Mutta tää uus, se oli se perjantai, ku tääl oli ihan kauhee sää. Katoin aamulla ulos ikkunasta ja kirosin ääneen. En ikinä pääsis siinä ilmassa ajokoetta läpi. Siis jumalaton myrsky, lunta tuli voimalla, mitää ei nähny ja tiet melkee peitossa. Enkä siis koskaa aiemmin ollu lumessa ajanu. Mutta lähin ajoon, rauhallisin mielin. En ees jännittäny paljoa. Ja niin se meni, läpi! Saan kiittää sitä säätä oikeestaan aika pitkälti, koska sen takia sain pari virhettä anteeks :D

Ja tämän hetken kuulumisisa viel. Eli nyt ois taas mun synde-bileitten aika, ja teemana taas vaihteeks Halloween, koska se passaa ajankohdaltaan täydellisesti. Niitä siis tässä järjestelen. Eilen siivosin, tänää sain kaverin äidiltä koristeet lainaan, ja ylihuomenna pitäs alkaa laittamaan ihan tosissaa niitä paikoilleen. :)

Tässäpä viel linkki viimevuotisen halloween-jälkeiseen postaukseen :) 


Ja tässä vähän kuvia edellisvuodelta (en ainakaa postauksista löytäny pikaseltaa haettuna):




Hurjaa oli :D en ees muistanu. Muistoja, hyviä sellasia :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti