sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Sunnuntain suhinaa

PiuPauPäivää taas :3

Ihania immeisiä! Eilisen kirjotuksen jälkeen tuli kommenttia ja tuli aiheideoita ja mulle hyvä mieli ku heräsin ja kävin paikat läpi :3 Kyllä täällä näköjään lukijoita on, ja sellasia joita kiinnostaa mitä luen :3

Mutta, siis, ootteko koskaan ajatellu paljonko unella on loppujen lopuks merkitystä teä elämässä? Mä en. Oon huomannu, että koulussa ei jaksa keskittyä, jos ei yöllä nuku paljon.  Kaikkia tällasia pieni havaintoja oon tehny elämäni varrella. Nyt kuitenki mulla on ollu jumalaton yskä jo kohta viikon, ja heräilen vähän väliä kutinaan kurkussa, ja hirveisiin yskänpuuskiin. Mä en oo kunnollista yötä tässä nähny sitte viime sunnuntain. Ei mulla paljoa ole ollu päivisin tekemistäkään, sen Ylläksen reissun jälkeen. Mutta silti alan huomata ton unen puutteen. En ainoastaa aikasin sänkyyn menona vaan myös ihan tosiaa jaksamattomuutena. 


Ennen Ylläksen reissua, ja unenpuutetta, mä värkkäilin koko ajan jotain. Tein yritykselle kolmeki tuntia päivässä prospektilistaa (/asiakaslistaa), tein palapeliä, siivoilin, tanssin, kokkailin, pelailin. Siis kaivoin jopa uuden palapelin esille, että nyt saan sitä tehtyä. Sainhan mä tosta noin kolmasosan valmiiks, jonka jälkeen en vaan oo jaksanu keskittyä. Eli, jos teksti vaikuttaa rönsyilevältä tai jotain muuta vastaavaa, niin syyttäkää mun kutisevaa kurkkua!

Eilen tosin sain aikaseks jotain :3 Mulla on vähän yks enkun kurssi kussu, ja siitä on tehtävät tekemättä. No, ene siis pitää tehä ennenku pääsee läpi. Mulla on jo jonku aikaa ollu tavotteena tehä ne, mutta koska minä, niin ei oo onnistunu (oon hirveen hyvä aina postponamaa eli siirtää eteenpäin asioiden tekemistä). Eilen siis otin itteä niskasta kiinni ja päätin, että jotain on saatava valmiiks. Tavotteena oli kaks tehtävää eli puolet, mutta koska mä alotin niin myöhään, nii Putous keskeytti mut. Mutta, mutta! Sain mä yhen tehtävän valmiiks :3 ja vieläpä hyvin. Tein sen ajatuksella ja huolella, ja oon ylpee siitä. Katotaa jos tänää sais toisen tehtävän ;)


Lisäks mä siivosin mun työpöydän. Mua on ahistanu, ku kaikki kirjat, ja vihot ja vastaavat vie niin ison tilan etten mahu ees mun tekokynsiä liimailee enää XD Noh, eilen kävin kaiken läpi ja sain kuulkaas paljon tilaa aikaan. Saa taas sotkea vapaasti ku välillä siivoaa :D 

Paljon tilaa :3 Tässä ruukas olla se kasa papereita
 ja kirjoja ja muuta vastaavaa roskaa!


HEEEII!!! Mä oon ihan unohtanu teille kertoa :3 Mä tilasin itelle tabletin :3 Se on ihana! Mä rakastan sitä! Luulin ensin, etten osais käyttää sitä ollenkaan. Se on kummiski Samsung ihan niinku mun puhelinki, eli sama käyttis. Opin sen huikeen nopeeta :D Se on oikeesti kätevä vehe. Sillä on hyvä katella sarjoja ja leffoja sängyssä, ja tehä muistiinpanoja ja kirjotella, jos konetta ei oo mukana (enkä kyllä enää kannakkaa mukana). Suosittelen ostamaan, jos vähänkää mietit, et haluatko :3

Tässä oli nyt teille jonkunlainen postaus :3 Toivottavasti piristää tylsää sunnuntai-iltaa :3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti