lauantai 8. helmikuuta 2014

Kaipaustanne hellittäen

Moro porot :D

Varmaa aika moni (ellei kaikki) mun lukijoista tietää Askin. Eli kokonimeltään ask.fm. Oon saattanu aiheesta aiemminki mainita, en muista, enkä jaksa alkaa lukee tekstejä läpi uudestaa XD Sitä varten ootte te!!

No joka tapauksessa, sinne taas oli tullu kysymyksiä. Onneks vaan suhteellisen positiivisia tällä kertaa :3 Mutta yks, joka taas erottu ja sai mut töihin, kuuluu:

Miksi kirjoitat blogia niin harvoin?:( käyn lähes päivittäin stalkkeroimassa ko muuta keksi

Sä stalkkeroit siis mun blogia XD No, tiiätkös, sinä ihana ihminen, musta on kiva että ees joitain lukijoita löytyy ja on ilo piristää sun tylsiä hetkiä :) Toivottavasti oot tykänny mun teksteistä, ja kuvista ja kaikesta jauhannasta :D Pistähän kommenttia tulemaan vaikka tähän tekstiin (P.S. sen saa anonyymilla kans ;) ).



Mulla on ollu vähän ongelmia tän kirjottamisen kans. Kokeilin joku aika sitten sitä Free Writingia. Se toimi jokseenkin, mutta aiheet loppuu. Siispä mä annan teille, lukijat, tehtävän. Postatkaa tänne tai askiin tai faceen tai kikkiin tai instaan tai vaikka kirjekyyhkyllä aiheita, mistä haluatte mun kirjottavan. En kirjota välttämättä asiatekstiä, vaan joistain vaan mielipiteen, mutta saattepa ainaki luettavaa :) Mitäs sanotte?

Tähän loppuun haluan vielä kiittää kaikkia lukijoita siitä että tuette ja luette :) Teidän takia kirjotan (edes sen vähän)

KIITOS!!!

Tässä vielä mun ask.fm. Käykää sinnekki kyselemässä

1 kommentti:

  1. Voi apua ehdin kysyä ääskissä sulta kysymyksen ennen kuin huomasin tämän postauksen, voii miten suloista! :'3 piristit mun päiväni tuolla alkutekstillä, Terveisin stalkkeroija.

    VastaaPoista