maanantai 19. elokuuta 2013

Päivän tuumat

Pöö !!

Tänään ei oo paljoa kertomisen arvosta tapahtunu. Mutta kerron sen minkä voin :3

Eli siis ostin itelle pari päivää sitten tollasen Victoria Francesin palapelin Suomalaisesta Kirjakaupasta. Siitä kun on jonku aikaa ku oon viimeks tehny palapelejä. Ja oon aina halunnu koota Francesia, eli ostos oli pakko! Mutta siis nyt siitä alkaa olla puolet valmiina. Tänä aamuna sain hurjasti valmiiks, vaikka luulin että oon jumittanu ton kans ihan lopullisesti :D   

Tällane kuva siinä mun palapelissä on:
Lisäks innoistuin tosta niin paljo, et aloin googlettaa hyviä paikkoja mistä sais lisää Francesin palapelejä. Just mun tuurilla sattu, et EMP.llä oli tarjous. Kaikki Francesin palapelit jotain 9e :D Kelpas! Tilasin 3 itelleni sieltä :) Lisäks kaverilta ostin pari seinälippua aiheeseen liittyen :D Saa nähä paljonko mun kämpässä on Francesia vuoden lopussa xD


Lisäks kaveri tuli tuossa päivällä käymään :) Juotiin teetä ja pelailtii kaikkea. Kuvassa Blokus 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti