lauantai 7. toukokuuta 2016

Kuvausta

Hei!

Kuten oon aiemmin tainnut täällä teille mainittakin, mä oon löytänyt valokuvauksen salaisen maailman. Oikeastaan tosiaan jo lähes vuosi sitten. Vuoden oon tässä "harjottelu" ja löytäny oman kuvauskulmani tästä maailmasta. Mun mielenkiinto on todella vahvasti taivaanrannassa, vedessä ja etenki pilvissä! Niitä mä rakastan ja niistä mä saan kaikista parhaat kuvat.

Tilasin viime viikolla itelleni kameran. Tähän asti ottanu kuvia ihan vaan puhelimella. Siinäkin on ihan hyvä kamera, mutta kuten joka lajissa, oikeat varusteet on tärkeät. Mun valinta oli Nikon D5300. Tähän asti se on vaikuttanu tosi hyvältä. Mutta heti uusia objektiiveja tarvis XD Kuten sanottu; kun mikään ei riitä...

Nyt aattelin tehä tällasen mun kuvauksiin syventyvän postauksen; jakaa teille mun kuvia tän vuoden matkan ajalta. Voisin oikeastaan alottaa tämän päivän (7.5.2016) saldosta:








Tässä siis muutama kuva niista kahdesta sadasta kuvasta, jotka tänään otin. Tästä näkyy aika hyvin mun maku kuvauksessa, vesi, taivas ja horisontti. Laitetaan vastapainoks vähän erilaista kuvaa. Nää seuraavat on siis otettu vielä puhelimella, muutama päivä ennen varsinaisen työkalun saapumista mulle (4.5.2016)




Näiden muutaman uudemman kuvan tiimoilta on aika luonnollista siirtyä ajassa ttaksepäin. Tähän mä oon koonnu pienen kokoelman parhaita, ja mielekkäimpiä kuvia viimeisen vuoden ajalta. laatu on mitä on, niin kulman ku itse kuvienkin osalta, mutta kyllä näistä osa ihan hyväksyttäviä on :D

26.4.2016

12.4.2016

16.3.2016

14.3.2016

8.3.2016


3.3.2016

27.12.2015

4.10.2015

2.10.2015

1.10.2015

29.9.2015

11.9.2015

15.8.2015

16.7.2015

4.6.2015

27.5.2015

Tää viimeinen on siis se ihan eka kuva, joka mut innosti oikeesti kuvaamaan. ostin uuden puhelimen, mahtavalla kameralla ja sen testailu innosti mut tähän. Kuten kuvista näkyy, on ollu huonoja ja hyviä aikoja sekä taitoa ja vähemmän taitoa. Yhtäkään kuvaa ei oo käsitelty mitenkään, korkeintaan rajattu ja käännetty suoraan. Muutosta on tapahtunu hurjasti, ja toivon, että edelleen tapahtuu hurjastikin. Ihminen ei voi ikinä osata mitään täydellisesti.

Mutta tällasta tällä kertaa. Kuren tavallisestikin, teidän lukijoiden mielipide on tärkeä. Tällä kertaa siis palautetta päivityksestä ja tottakai kuvistakin :3 Tämä täti lähtee nauttimaan illasta näin mahtavan ja aikaan saadun päivän päätteeks. 

Puspus!

2 kommenttia:

  1. Ai hitto nyt on kyllä oikeasti hienoja kuvia.. Wtf, nuita vaan jää jumittaan. hyvä satu! Tuo on selvästi sun juttu ja ainahan oot ollu visuaalisesti lahjakas ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon :) Luonto kai tuossa kans suuressa osassa on, ku antanu tollaset mahollisuuet mulle. :) Mutta pyrin parantamaan taitoani koko ajan!

      Poista