perjantai 4. joulukuuta 2015

Muuttunut meikäläinen (ja Höne)

Rauhaisaa joulun odotusta, lukijani :3

Oon ollu kiireinen sellasen asian kans, jota en ikinä ois uskonu. Nimittäin lähenevän joulun. 
En tosiaa oo aiemmi ollu mikää erityinen jouluihminen, päinvastoin. Inhonnu sitä hössötystä, ja laittamista, joululauluista puhumattakaa. Vaan tänä vuonna musta on kuoriutunu jotain ihan uutta esille, nimittäin JouluSatu. 

Alotin tutusta ja turvallisesta, tortuista. Ne leivoin kaks viikkoa sitten (nyt siis on 4.12.2015) eli marraskuun puolen välin paikkeilla. Soitin joululauluja, valaisin kämpän kynttilöin j tunnelmoin. Tiiättekö sillai villisti yhdyin oikee laulamaanki. Outoa. Siitä se sitte lähti...

Seuraavan viikon googletin piparkakkutaloon ideoita, ja niitähä tuli :D jumaleissön, mä ihan puhkuin ideoista ja innosta sitä helkkarin minitaloa kohtaan. Myönnettäköön, into on edelleen päällä. Toteutus tapahtuu joko tänä viikonloppuna sunnuntaina, tai ens viikolla. Mä rakennan sen talon perskule vaikka joulun jälkee, kuha saan vaan värkätä sen :D

Eilen tää kaikki sai loppusilauksen. Ostin itelle vihreen kuusen, koristeet, valoja, ja muuta höskää. Tää kämppä alkaa olla ku joku joulun ihmemaa (Höntin terra viel koristelematta). Huomaatteko, oon ihan sekasi?? Tää tunne on mulle jotain nii uutta, etten oikee tiiä miten tähä suhtautuis. Pitäskö mun taistella vastaan, vai upota täysillä? Onko olemassa välimuotoa? Oonko seonnu vaan puhtaasti?'

Kyllä, varmaa seuraavana kysytte Höntistä. Yks päivitys ja siihe se jäi. Kyllä! Höntti on elossa, ja voi oikeen hyvin :) Pieni on edellee erittäin arka, mutta etiäpäin o tultu hyvin :) Muutaman kerran siivottu jo terraki ilman ongelmia. Ja selkeesti halua tutustua on. Aamusin aina ku herään ja pakkailen laukkua tuossa työpöydän vieressä, nii vauveli tulee kurkkimaa luolan suulle, et kuka se siellä. Kädelle se ei tule, mutta nuuskuttelee jo rohkeammin. Syöminenki on onnistunu jo luolan ulkopuolella mun ollessa vieressä. En ois ikinä uskonu, et tällai vois liskoa rakastaa. <3







Seuraavana hommana ens vuoden puolella meillä on hankkia toiselle isompi terra. Kasvanu vissiin sen verra. Mä en sitä tieteskää huomaa, ku päivittäin toisen kans värkkään. Kaverit vaa aina huomauttaa, kuinka paljon isompi se on ku aiemmin. Voisinki laittaa teille vähän kuvaa tänne tuosta HönttiPöntistä :D (Höntti, Höne, Hönde, Pöntti, Hönttipöntti, Zeus, Zuus, Hömppänä, Liskopisko, yms)

Voisin viel yhen jutun kertoa. Tänään kävin kampaajalla. Mulla oli aika suuret toiveet, joiden epäonnistumisen aika lailla tiesin, koska musta tukka, ja vaalennus vaikeeta. Kuitenkin ammattimainen kampaaja oli kertonu tästä etukäteen ja muistutti asiasta viel toimenpiteen alussa. Ja kuten arvattiin, se vaalennus feidas täydellisesti (sen jälkee ku se meinas sytyttää mun pään) XD Mitäpäs siitä, plan B käyttöö ja väri päähä. Tulos ei oo täydellinen, eikä läheskää sitä mitä mä halusin, mutta tiiättekö, mua ei haittaa! Muutos tähän tuli, ja vieläpä oikeen mukava ja sopiva :3 Oon tyytyväinen. 


Tässäpä ennen & jälkeen -kuva


Haluatteko kuulla vielä lisää? Höntistä? Minusta? 
Ettepä kuulekkaa!!! Mulla on paljon kerrottavaa, mutta saatte nyt muutaman päivän odotella mun uusimpia uutisia ;)


Ainii, ja mullaki on ollu teitä ikävä <3



Höntti lipoo kieltään namin aterian jälkee 

                                         
Ekalla aterialla ulkona


Hiukkasen tutkiskellaa paikkoja

3 kommenttia:

  1. Millainen tukka oli tarkoitus tulla? Tuo on hyvä!

    VastaaPoista
  2. Olisin halunnu jonkun erikoisen värisen, liilaan suuntautuvan tukan. Musta vaan ei irronnu ihan niin helposti :(

    VastaaPoista