lauantai 23. marraskuuta 2013

Kilisee, kilisee kulkunen

Pyjamia, tossuja, pörrösukkia ja kaikenlaisia lahjapakkauksia. ollaan marraskuun loppupuolella, ja jo nyt kaupat ovat tulvillaan erilaisia joulu- ja lahjatuotteita. 

Töissä tuotteita näpertäessä ja esille laittaessa tulee itsellekin jo melko vahvasti joulufiilis. Onhan se ihanaa ja tunnelmallista kun kohta saa asetella kuusen (joka on muuten mulla pinkki) ja valot ja kaikenlaiset koristeet esille ja alkaa soittamaan vanhempia ja uudempia joululauluja. 

Kuitenkin aina joulun tullessa ja kaiken ihanan odotuksen keskellä väreilee pieni pieni paniikki ja stressi. Suursiivouksen lisäksi on ostettava lahjat kaikille. Vaikka ostaisi vain pienellä summalla jokaiselle, mutta kaikkiaan suurista summista puhutaan. 


Ite oon alottanu tän ressin purkamisen jo tuossa kohta puolitoista kuukautta sitten. Muutamalle kaverille oon virkannu ja kutonu kaikkea ja miettiny mikä ois hyvää ja terpeellista itse kullekkin. Tiiän kuitenki että kiire tulee vaikka kesäkuussa alottas :DD

Lisäks mä aattelin tänä vuonna leipoa jotain joulun kunniaks. Pelkkiä piapreita tai ehkäpä kokonaisen talon ;) Mulle kyllä aina joululeivokset maistuu. Lisäks niillä saa kodin tuoksumaan täydelliseltä joululta. 

Kävin ite toissapäivänä ostamassa uudet jouluvalot, sellaset ihanat liilat tuohon keittiön ikkunoihin. Lisäks ostin lumihiutalekoristeita ja uudet pallot mun kuuseen :) En tosin viel asetellu niitä, vaan aattelin säästää ne pikkujouluiks eli tuonne 14.12 :)


P.S. Nyt oon päättäny leipoa sen piparitalon. Mutta en halua tehä perinteistä enkä mitään kulunutta muumitaloa :D Eli antakaa jotain ideoita millane ois hyvä :D Laitan sitte tänne kuvia jos saan mitään kunnollista aikaseks :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti