perjantai 27. syyskuuta 2013

Sick and tired

Iltaa kaikille lukijoille! :)

Mun syksy ei oo ollu niin värikäs ja kaunis ku yleensä on. Ongelmia on ollu vähän joka saralla. 

Ensinnäki mä oon vieläkin ihan tukossa. Olin alkuviikon sunnuntaista alkaen kuumeessa, ja jouduin jopa oleen koulusta pois sen takia. Hommasta ei tee yhtää helpompaa se, että en oo ollu kuumeessa varmaa viiteen vuoteen ja unohtanu jo kuinka ikävältä se tuntuu. Ekana yönä en saanu unta koska mun kurkku oli niin kipee että hengittäminenki sattu. Ja vaihtoehtona ei tietenkää ollu nenän kautta hengitys, koska olin niin tukossa. Pari päivää istuin kotona ja kiroilin sitä oloa. Sitten kuitenki elämä voitti ja pääsin taas kouluun ja kavereiden kans liikkumaan.

Lisäks mun kouluelämä on kärsiny taas pahan tappion eikä motivaatio oo noussu mihinkää. Se ei tietenkää helpota mitään elämässä, että koko ajan päällä jumalaton ressi ja mietintä, että millon pitää olla mikäki valmis. Monesti nyt ollaan perjantaina saatu joku iso tehtävä auki ja sillä on sitten ollu palautus maanantaina. Niin että viikonloppu varmasti kärsii tavalla tai toisella. 

Näiden kahen ison ongelman lisäks mulla on omia henkilökohtasia ihmisiin liittyviä ongelmia, jotka ei oo mitenkään pieniä. Eli siis niilläkin on omat suhteellisen isot vaikutukset tämän hetken tilanteeseen. :/

Toki hyviäkin puolia on tässä elämässä. Kaverit on ihana piristys aina vaikeampaankiin aikaan ja ihana kun on ihmisiä, joille puhua. On tärkeetä että ei tarvii olla yksin. :) Lisäks oon löytäny itelle taas lukemisen innon. Luen ja rentoudun iltaisin kirjan parissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti